Gårdagen

Heeipa
Idag mår jag lite illa och har lite ont i princip överallt,
det är möjligt att det blev lite för mycket av det goda igår.
Men vafan, man lever bara en gång (;

Gårdagen började med en sväng till centrum med mammsen,
handlade en flaska Asti till Lillan och vin till mig o carro.
Sen åkte jag hem o började fixa mig för Lillans firande,
det bjöds på thaimat som Dao hade gjort, Så Jävla gott!!
Jag åt två stora portioner, dom såg ut som berg, haha
Det var super trevligt att träffa resten av Lillans familj också (:
Efter lite mera mat och paketöppnande så var det dags för mig att knata vidare,
had eju match igår.. som jag förörvrigt inte ens vill nämna här.
Det gick så jävla skit dåligt! Fattar inte riktigt vad vi höll på med
Men men, det är bara att bita ihop o gå vidare (;



Efter matchen så blev det hem o föna håret,
sen iväg till Lillan igen, fram o tillbaka hela dagen.
Sen fixade jag mig hos Lillan o vi drack lite vin,
Sen gick vi ner en trappa för att fortsätta dricka hos Marie,
det var super trevligt!
Lite senare drog jag vidare till Johannes
och sen orkar jag inte skriva nått mer, haha

Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0