heeeia

Morsning
Jag är bokstavligt talat helt jävla slut i mina ben!
Är tveksam till att jag över huvud taget kommer kunna resan mig från stolen,
jag tog en lång löp runda idag och en kort promenad efteråt för att varva ner
Och nu känns det som att jag har äckligt mycket cement i benen
Jag hoppas att jag inte kör för hårt bara,
fast det finns ju människor som tränar varje dag, hela dagen..
så jag klarar mig nog utan total utmattning ett tag framöver iaf (:

Jag har iaf kommit på vad jag vill göra med mitt liv,
ungefär, det känns bra och jag har typ bestämt mig.
så nu ska jag bara kolla upp mina valmöjligheter lite mer, sen så ;)
Det känns så bra när man verkligen vill någonting!

Jaja, nu ska jag gå å glutta America´s got talent!
Puss på skinkan

Kommentarer
Postat av: Caroline

Duktiga du :) <3

2009-10-28 @ 01:03:18
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0