I wanna take a ride on your dicostick

eeey!
Kom hem från killarnas match  för en stund sen,
dom vann med 6-2, det var en intressant match..
Ena domarn var mycket, mycket speciell, haha
Nu sitter jag vid min brors dator o kollar runt lite,
hans musik dunkar i bakgrunden "I don't wanna work today"
Det får mig bara att känna att jag verkligen inte är på partyhumör
Det ska bli väldigt skönt med ännu en hemmakväll!
Måste ju ladda inför morgondagens match ;)
Fan vad seriös jag har blivit, haha

Nej men det är ju fotboll ikväll!
Annars hade jag ju lätt varit ute o festat.. host
Jag börjar tro att jag växer ifrån "festa varje helg" beteendet
Är det inte mycket roligare att dricka lite vin o gå ut o dansa
om man firar något eller om man inte gjort det på länge?
Jag ska nog börja med det iallafall,
inte för att min ekonomi tillåter något annat ändå, men ;)



Nu ska jag slänga på mig myskoftan, raggisarna och poppa popcorn
sen blir det fotboll minsann. Heja Sverige!

Puss på stjärten

________________________________________

uppdate
KUL att fotbollen går på 5:an,
Har jag 5an? NEJ!!
lackar sönder nu asså



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0