Monday

Haaodii
Inatt har jag drömt sjuttielvatusen olika drömmar,
o det märkliga är att jag kommer ihåg små snuttar ur drömmarna.
Jag brukar sällan komma ihåg drömmar, speciellt inte fler än en!
Men det var något annorlunda inatt, dock är det inte något jag tänkt dela med mig av
Dom var minst sagt lite udda, skäms lite..

Anyhow,
Det händer inget märkvärdigt idag, mitt liv är så jävla tråkigt
men det är iallafall träning ikväll, o DM match imorgon!


såhär ser jag ut idag, kände för kjol o så blev det,
frisyren ska vi inte tala om, den har jag haft sen igår haha


I helgen tänkte jag boka bussbiljett upp till Sundsvall :D
nu är det ju inte långt kvar tills vi åker upp för att fira märtisen
Längtar som fan! Det ska bli så himla roligt,
speciellt nu när älsklings Lillan Storan ska följa med, hihi (:

Jo förresten så tänkte jag bjuda på en bild av mina underbara pärlörhängen
Dom har faktiskt mönster och är helt underbara (:


Dom är mer pärlfärgade i verkligheten

jaja, nu ska jag gå o värma min ost&skink paj och sätta på tv:n
Puss & Kram o nyp i stjärten

Kommentarer
Postat av: Jossan

JA! Där är dom godingarna! Så sjuttsingens söta!

2009-10-19 @ 23:58:03
URL: http://gabriellajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0