När man är duktig o går till AF så får man nya skor,.. haha

Heeei där!
Jag känner för att skriva av mig lite och berätta om hur duktig jag har varit,
det gick asbra på arbetsförmedlingen och jag ska dit igen på tisdag,
då kommer jag nog få träffa en handledare och visa upp mitt cv och mina arbetsintyg.
Men innan dess måste jag lyckas få alla intyg skickade till mig,
alla arbetsgivare är inte tillmötesgående och snabba så jag får nog tjata lite.
Det är ju trots allt rätt viktigt att jag har alla papper klara tills på tisdag.

Efter AF så käkade vi lunch på BK, sjukt gott!
Crispy chicken meal för hela slanten ;) , så det blir en löprunda ikväll
Men det e det fasiken värt med tanke på att jag fick umgås med pappsen på köpet.
Känner verkligen hur mycket jag saknar honom nu,
Vi behövde prata av oss om livet båda två så det blev en rätt lång lunch (;

När vi hade ätit klart så begav vi oss till barkarby, där jag slängde ut lite cvn,
sen råkade jag komma ut från skopunkten med en påse...
Pappa ville verkligen köpa ett par skor till mig, så what to do?!
han tyckte att dom var så fina på mig (:
Sötgubben!



Måste nog hålla med pappsen där, sjuuukt fina!
Älskar, Älskar, Älskar

Om en stund så ska jag ut å köra lit bil med mammsen,
jag vill verkligen komma igång ordentligt nu
när det faktiskt väntar en bil på mig hos farsgubben, höhö

Sen blir det väl en runda med jogginskorna,
sen e det ju en massa bra skit på tvn ikväll (; Wuhuu!
Puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0