Thank god it's friday!

Godmorgon
Fan vad svårt det var att kliva upp ur sängen imorse,
jag har varit vaken sen strax före nio, men klev inte upp förrns typ halv 11.
Det är kallt i huset och alldelles för mysigt varmt under täcket,
då är hösten verkligen här. Det är fan vinter nästan!
Skitkallt ute är det iallafall, fast vi har ju åtminstone fint väder (:
Det kunde ju ha regnat, usch, hemska tanke!

Igår åkte jag in o mötte Lillan i storstaden när hon slutat jobbet,
vi gick lite i butiker en sväng sen började min mage bråka,
så då var vi tvugna att svänga in på donken en snabbis, höhö
Men vi hittade iallafall det vi skulle ha och Lillan köpte även
en jätte fin kofta och en sjukt god parfym tll sig själv

Strax efter 7 så kom jag tillbaka till Bålsta och blev hämtad av mammi,
när jag kom hem fortsatte jag med mitt lilla projekt o nu är det snart klart!
Saknas bara två små detaljer, o de ska jag fixa idag, hoho (:

Anyhow, det var herrmatch igår också,
å den var man självklart nere o kollade på
I sista perioden kom älskling förbi och kolla också (:


Jag, Sara & Älsklings Carro på bild

Valhall vann sin match med 4-2 mot ett gäng med enbart gubbar,
i grisrosa alldelles för små t-shirts

Idag ska jag väl fixa o dona lite,
det blir nog rätt lungt ikväll så man kan ge gärnet på matchen imorgon.
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0