Vinst!

Godmorgon!
Nu sitter jag o knaprar i mig en skål med Frosties o fil,
det kittlar dödsskönt i kistan ;)
Gårdagens match resulterade i vinst, yes!
nu är vi vidare i DM o om jag inte har kollat fel
så kommer vi möta Dannemora i nästa match
Dannemora spelar i våran serie så det är väl lite tråkigt,
men vi slipper ju iaf ge oss på ett div1 lag

Jaja, det var skönt med en vinst iallafall,
hoppas att vi tar med oss vinsten tills på lördag när vi möter Arlanda
vi är oftast bättre på bortaplan så det ska nog gå bra (:



Anyhow, Träning ikväll!
Jag är lite nervös för mitt knä, att jag tränar lite för hårt,
men det går inte att låta bli, jag mår bra av att lira.
Sålänge det inte svullnar upp mer så är det nog lungt,
men jag får vara lite vaksam

Jag saknar min Martina, längtar tills vi ska åka upp!
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0