Wednesday

Goodmorgon!
Idag blev jag väckt tidigt av mamma som var helt vild
"Fiiiiiiaaaa, årets första snööö!! Kom o kolla Sophie, snöstorm!"
Det tog mig åtminstone 5 minuter att masa mig upp ur den varma sängen,
o när jag väl kommer fram till fönstret så ser jag inte en enda snöflinga
"Det måste ha varit världens kortaste snöstorm" får hon fram
Mhmh, muttarar jag och gör ett försök till att somna om,
det gick inge vidare så här sitter jag nu med lite furkost i magen
Jag har sagt till mig själv att INTE glömma frukost
o så är det med det!

Jag har ju börjat mitt nya liv nu... på riktigt den här gången
I söndags var det match, i måndags träning o igår var jag ute o sprang
idag e det träning o på torsdag är det fys o på fredag blir det promenad
Sen e det match på lördag o vilodag på söndag (:
Å så ska jag fortsätta frammöver!
Så förhoppningsvis får man se resultat efter ett tag
Yeeeah, no more soffpotatis



Såhär såg jag ut igår innan min runda,
det är sjukt vad jag orkar springa mycket längre som icke rökare
Jag är så himla stolt o nöjd över att kunna kalla mig själv rökfri
Sååå nu tänkte jag att om jag kommer igång med träning ordentligt,
så kan jag på så sätt bygga upp min sketna självkänsla lite grand
bara tanken av att förbättra min livvstil ett snäpp extra
gör att jag mår lite bättre redan nu, heja mig!

Puss på stjärten



Kommentarer
Postat av: Alicia

Härligt vännen ! Kämpa på nu ! :) ska också försöka röra på mig mycket mera än vad jag redan gör, ska försöka börja simma, jättebra träning de :)

2009-10-14 @ 13:44:11
URL: http://fotobyalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0