back from hospital

Hallooj
Nu är jag hemma igen från återbesöket,
det gick så sjukt bra, jag slapp göra rektoskopin! :D
iiiiiiiih, jag är så jävla happy!

Dom skickade tydligen iväg min infekterade körtel,
för att se att det inte var något allvarligt,
o enköping hade inte hunnit få tillbaka den än.
Så läkarn skulle höra av sig när dom fått tillbaka den,
om det kunde vara något mer fel på mig, vilket det förmodligen inte är (:
Jag har aldrig kännt en sån lättnad som när läkaren sa:
"Vi behöver inte göra någon undersökning av tarmen,
efter som att din mage verkar fungera bra och den känns mjuk osv"

Innan jag gick var sköterskan var snabb att tillägga:
- Så nu har du tömmt tarmen hemma helt i onödan
- Jaa, jag antar det, haha


Bjuder på en dagens outfit

Leggins, Gina Tricot
Tunika, Gina tricot
Långskjorta från nånstans
Skärp, Cubus (om jag inte minns fel)
Armband, Lindex

Idag blir det nog mest en lugn dag,
ska väl försöka hitta några jobb att söka
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Caroline

FYFAN VA SKÖÖÖNT! Jag satt och bet låss min nagelförlängning idag, hade ingen mottagning så kunde inte ringa, och du vet hur svårt de är att smsa, de tar ju tusen år! Men jag tänkte iallfall på dig :D sjukt skönt att allt e över och att du slapp! PUSSSS!

2009-09-22 @ 16:53:37
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0