torsdag

Hej!
Torsdag idag, vilket innebär fredag imorgon! (:
Vet inte vad som väntar, men förhoppningsvis blir det
Carro, Lillan och lite vin? Vore sjukt nice!

Träningen igår gick sjukt bra för mig,
allt flöt på och gick som det skulle helt enkelt.
Seriepremiär på söndag betyder ingen alkohol på lördag.
Vilket jag kommer hålla mig till.
Så jag hoppas på att det kan bli lite fart imorgon istället (;



Annars så har vi ju nästa lördag att se fram emot!
guuuud vad jag längtar, iiih

Vet inte riktigt vad det blir för äventyr idag,
antingen en lugn dag hemma, eller film med carro.
vi får se (:
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vin och cider imorrn låter as nice ;) Idag är jag för trött, and you know why ;) Love you!!

2009-09-24 @ 18:48:54
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0