märklig dröm

Bonjoir!
Jag hade en mycket märklig dröm inatt..
Jag satt inlåst i ett rum i bara underkläder, mina trosor var leopardmönstrade
med två ditsydda tygöron på baken och bh:n var i krokodilskinn :S
(det är för mycket mode med djurmönster,
det är inte okej när man tillochmed börjar drömma om det)

iaf, så fanns det en sån där liten lucka på dörren,
sån som det finns på fängelsedörrar, o den öppnades o stängdes hela tiden
och varje gång så var det ett par nya ögon som tittade på mig.

Sen öppnades dörren och där stod Lillan, Carro & Martina och hade röda ögon,
sen helt plötsligt började dom kasta cashewnötter på mig,
o tävlade om vem som kunde pricka mina ögon..



Jag kommer ihåg hur jag liksom inte fattade nånting,
så försökte jag skrika till dom att sluta men min mun var ihop sydd.
Sen dök Lina & Emilia upp och ville sy om min bh, hahah
asså fyfan så man drömmer ibland, helt sjukt!

Anyhow, nu ska jag kolla ett avsnitt av paradise hotel,
sen ska jag lacka om mina kära naglar.
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHAHAHA! Vafaan ? :) Stackars liten, jag har också dröm en mardröm inatt.. Kan berätta sen! <3

2009-09-29 @ 16:24:49
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0