Förkyld

Aaatjo!
Kul att man vaknar upp med världens halsont,
huvudvärk (som har släppt nu) och en täppt näsa.
Kollade febern för ett ag sen också, o självklart hade jag lite sånt också.
Bläää, jag orkar inte mer nu!
Igår nös jag en gång i halvtimmen, minst!
Och det verkar inte vara bättre idag, nyser hela tiden,
o jag har så mycket snor i snoken så jag fattar inte hur allt får plats..



Carro är också sjuk, så det känns lite bättre,
då kan vi vara sjuka ihop i helgen, thihi
Men jag måste bli frisk tills på måndag för då är de träning igen,
o vi har seriepremiär nästa söndag.
Så då vill jag vara fit for fight, så att säga ;)

Meen men, nu ska jag fortsätta kolla på Dirty Dancing 2,
så himla mysig film :)
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Caroline

HIHI vi kan snyta varandras näsor och sånt myyyyys :) Ååh va vi är goa!

2009-09-17 @ 15:43:04
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0