Fredag! ;D

Godmorgon!
Trots det dåliga vädret så vaknade jag med ett bra humör imorse,
det är fredag, helg, vilket innebär mys med vännerna!
Hur kan man inte vara på bra humör då? (:

Mamma, Moster, Peter & Peters kompis Blom åker på kryssning idag,
till tallin tror jag, så dom är borta två nätter.
Så igår slingade jag mammas hår och gjorde henne fin,
det blev faktiskt riktigt bra



Hoppas ni får en trevlig kryssning iaf!

Det är fortfarande lite osäkert vad det blir för äventyr ikväll,
men Lillan kommer iaf till bålsta, å jag vill ta hand om carro,
så jag hoppas på en middag på lucky house och sen en myskväll!
Vi får se helt enkelt (:

Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Elin

Merja blev ju skitsnygg i håret:) du ska inte satsa på frisör yrket Sophie?



Kramar Elin

2009-09-07 @ 19:35:14
URL: http://lillasysterelin.blogg.se/
Postat av: Sophie

Haha, njaae, känns lite sent för de nu Elin, men de hade varit kul! ;D

2009-09-07 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0