fredag, promenad och storhandling

Goddag
Det är freedag, wohoooo
Löningsfredag för dom flesta dessutom!
Idag ska jag storhandla med mammi o Carro ska följa med (:
Så vi ska knata upp till mammas jobb vid halv 5 snåret,
sen blir det enköping, Ö&B, Ica Maxi & Willys
ååååh, jag älskar att gå på Ö&B, vet inte riktigt varför,
förmodligen för att det finns allt där till ett billigt pris, me like!

Förhoppningsvis blir det lite vin ikväll,
om vi hinner förbi systemet vill säga, men det ska vi nog göra.
Annars får jag ta det i enköping!

Anhow, så ska jag ut o ta en power walk nu,
har inte ätit frukost än så jag gör det när jag kommer hem igen.
Sen blir det väl dusch osv, så det är klart innan vi ska handla.


Promenad OF idag, och promenad OF igår (:

Au revoir!
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0