Fredag!


Heeei Kaj!
Hur kommer det sig att man alltid är snäppet gladare på fredagar?
Oavsett om man har planer eller inte så är leendet alltid aningen bredare
Jaja, hur som helst så känns det bra med fredag!
Jag har ingenting direkt planerat i helgen,
förrutom att jag kanske ska vara barnvakt imorgon, höhö
Så vi får se vad det blir för typ av helg, vit?
Njaae, det luktar Lillan & Carro ikväll så de lär väl resultera i vin
Vi får se (:


Hade på mig min höstiga myskofta igår (:

Förövrigt så hade jag en jättemysig kväll med carro igår,
Jag, carro & camilla satt o glutta idol, sen gluttade jag överlevarna.
Sen satt jag o carro vid datorn o garva åt både de ena o de andra, haha (;
Sjukt roligt, fick ont i magen!



Imorse gick Carro upp tidigt för att gå ut med othello
o jag låg kvar o dega i sängen en stund
Sen blev det ost/skin toast o juice, sen skola för C och hem för mig (:
Sååå efter att jag lackat om naglarna röda,
så bestämde jag mig för att baka chokladbollar (:
Mycket dum idée, för nagellacket hade inte riktigt torkat helt,
så nu får jag göra om allt, morr
Men skitsamma, det ska bli gott med bollar!
Mors!
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0