Hårfärg

Hellooj

Sitter här o lyssnar på Darins nya låt Karma,
Sjukt bra låt. Heja darin! Välkommen tillbaka.
Anyhow, så har min fru blivit brunett!



Hur vacker är hon inte? Underbara du!
Verkligen snyggt, passar dig otroligt bra raring.
Nu får du äga med mig som brunett,
det har ju bara varit ja o mina blondiner hela tiden.
Men nu är det andra bullar! :D

Älskar dig snuttan, du är verkligen jättefin!

Jag ska också försöka färga håret idag, bättra på de solblekta topparna (;
Sen vet ja inte vad de blir för övriga äventyr idag,
glutta film som vanligt? ^^ blää

Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Lillan

TACK ÄLSK! Fast du kommer nog alltid vara den snyggaste brunetten i stan ;) <3

2009-09-01 @ 13:37:09
Postat av: Caroline

Snyggt snyggt snyggt!

2009-09-01 @ 21:52:05
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0