Hemmakväll


Tjuhuu

Har precis kollat klart på tv4:as premiär av kändisdjungeln,
o ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag tycker.
Ska ge det en chans till, amn kanske kommer in i det ;P
De va ju inga dåliga utmaningar iallafa, usch!



Meeen iaf, nu har de börjat en film på 6:an, Mindhunters
En thriller som hittils verkar rätt spännande
Men ja tänkte hinna med ett snabbt inlägg

Det blev en hemmakväll med mammsen idag, mysigt (:
Jag har mysleggings, linne, kofta och toffs mitt på huvudet,
perfekt för hemmamys (;



Jag har lyckats tagit lite bilder på mig själv idag också, wohoo heja mig!
Jaja, får se vad morgondagen har att erbjuda,
på kvällen blir det nog barnvaktande iallafall, höhö
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0