Hungrig vattenslukare

Jag har lyckats hålla mig borta från att baka än sålänge, wuhuu!
När jag blir sugen på en cigg eller något sött så dricker jag lite vatten.
Å det funkar faktiskt för mig!
Iof så blev det igen jätte nyttig lunch, våfflor med en massa sylt,
men de var ju bara för att det inte fanns nå annat hemma (:

Men nu börjar jag bli lite hungrig igen,
så jag funderar på om jag ska börja med middagen eller
om jag ska vänta tills mamma kommer hem,
o äta en näve torkade bär sålänge.. ?

Jag ringer o hör med henne helt enkelt!
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Caroline

heja heja heja!! håller på dig :) saknar dig!! <3

2009-09-16 @ 21:46:45
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0