Att vara en leksak

Godkväll, eftermiddag?, hej!
Jag mår faktiskt lite bättre nu (:
Huvudvärken börjar sakta men säkert sippra bort,
hatar att ha huvudvärk, man blir så förbannat bitter då.
Men nu är jag på rätt spår igen,
även om det är vissa tankar som får mig grinig och irriterad ändå.

Det här inlägget kommer kanske bli tråkigt att läsa sig igenom,
så här har ni er chans att sluta läsa.
ni läser fortfarande va?
tänkte väl de ;)

Nejmen seriöst jag behöver skriva av mig lite,
har så innihelvette mycket funderingar i hjärnan

Jag känner mig lättlurad, dum och jävligt besviken.
Jag känner mig som en leksak, som man tar fram när man behöver den,
sen när man tröttnat på den och vill vara lite tuff så lägger man den på hyllan,
eller ännu värre under sängen, i mörkret, bortglömd.
Tills en dag när man inte orkar spela tuff längre,
då plockar man fram sig leksak, som man vet alltid kommer finnas kvar.
De man dock inte vet är att inuti leksaken gör det så jävla ont,
Det gör så ont att se någon förvandlas från natt till dag, utan att man kan göra någonting åt det,
man kan inte skydda personen som man vill, för man duger inte längre.

Bittra och deppiga ord, i know, men tyvärr är det så det känns just nu.
Jag är så trött på det här, jag orkar faktiskt inte sitta i det tysta och vänta längre.
Jag är inte värd att väljas bort, inte värd att sättas på hyllan.

Ibland är jag så upptagen med att få ösa över min kärlek till mina närmsta,
att jag helt glömmer bort att få någonting tillbaka.
Det gör så jävla ont, kan inte andas ordentligt, och jag är trött på det nu.

Yeah, anyhow, ska gå å göra nytta här hemma nu
Puss på valfritt

Kommentarer
Postat av: Jossan

gumman! du vet att jag finns här för dig om du vill prata ut eller nåt, kommer alltid finnas för dig det hoppas jag att du vet. även om vi inte pratar med varandra varje dag och så, men dig vill jag inte släppa! du är en underbar person gumman, ring om det är nåt :) vi kan ta en fika någon dag kanske i veckan? :D puss på dig <3

2009-09-12 @ 22:23:08
URL: http://j00ssan.blogg.se/
Postat av: Malleballe

Du är en sån som man inte kan glömma bort! Finns också här för dig, tycker vi borde ta tag i oss nu..eller?



Puss hjärtat, vet att jag är dålig på att höra av mig, men jag älskar dig, det vet du! <3

2009-09-13 @ 21:27:29
URL: http://malinjosefinnorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0