Måndag!

Hejhopp!
Idag vaknade jag upp och kände mig otroligt utvilad,
kroppen har återhämtat sig bra efter gårdagens match.
Fyfan vad vi slet, nästan alla slet verkligen som djur, så himla kul att se!
Jag är otroligt nöjd över min insats, och tanken på att jag vid slutsignalen
kände att jag nog hade kunnat spela en period till är helt underbar.
Tack för att jag har slutat röka!
Igår märkte jag verkligen en enorm skillnad.
Vi förlorade matchen, ganska stort faktiskt, men jävlar vad vi kämpade.
O jag är ju som sagt nöjd med min insats, då spelar slutresultatet ingen roll!

Innan samlingen igår, så åt jag på mae thai med bror min,
det var fan det bästa på länge! Har längtat efter thaimat, hoho ÄLSKART!



Jag håller på å klurar på lite saker just nu,
förshoppningsvis har jag klurat färdig innan helgen.
Mamma har lovat att hjälpa mig lite iallafall,
sen får jag se om jag får med mig någon/några mer, hoppas!
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ååh avis, mai thai utan mig ;) morr på dig!!

Klura på vadå???:O

2009-09-30 @ 00:07:07
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0