Måndag

Ohoooj!
Måndag igen, fan vad veckorna går fort
Orkade inte blogga igår, var lite bakis,
och det blev myskväll med syrran framför en film

I fredags var vi ju som sagt o käka på Lucky house,
o sen vinade vi lite hos Lillan

 

  

 

Efterätterna var kvällens höjdpunkt!
Lillan åt cocosglass, carro åt glass med chokladsås
o jag åt friterad snopp med glass

I Lördags vaknade jag upp hos carro och hade en mysdag,
sen runt 6 tiden drog vi hem till mig o fixade oss lite,
sen fortsatte vi iväg till Lillan för lite föris

  

  

  

  

Sen blev det Rilles
Det var en okej kväll, ingen höjdare direkt, men okej
Det var längesen jag hade roligt på rickards
Efter Rilles blev det iaf shell med Johan & Lee, sen hem o slagga

O igår blev det film, chips, dipp, godis o cola med syrran
Idag börjar jag ju mitt nya liv, får se hur länge de håller (;
Det var iaf min helg!
Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0