Onsdag

Helluu
Det slog mig just att jag har varit rökfri i ca 60 timmar nu,
vid 11 ikväll blir det tre dygn. Heja mig!
Det känns faktiskt helt okej, jag drömmer inga mardrömmar,
jag sitter inte o skakar när jag tänker på en cigg.
Jag är bara förbannat sötsugen hela tiden,
jag kommer alltså att bli en rökfri tjockis när det här är över..

Det spelar ingen roll om vi inte har någonting gott hemma,
eller att jag är för slö för att gå å handla nånting,
det löser sig ändå, igår bakade jag chokladbollar till exempel.


En ledig dag i St. Tropez

Måste försöka smälla mig själv på fingrarna lite,
kanske skulle börja dippa grönsaker istället,
det är ju faktiskt inte så himla onyttigt, snarare tvärtom.

Eller om jag kanske skulle börja knapra på isbitar, ännu nyttigare,
och faktiskt ganska mummsigt!
Jag levde ju praktiskt taget på isbitar när jag var i Saint Tropez.
Meeen ja, det visar sig väl hur det går.
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0