Onsdag!

Tjuhuu
Idag har jag lyckats söka tre jobb, hurrey...
Jag önskar att det kunde vara så att man hittade minst 5 jobb att söka, varje dag!
Men så är inte fallet, så man får väl nöja sig med dom få man hittar.
Så får man hoppas att någon hör av sig och vill att man ska komma på intervju.
Blää, bläää, bläää
Men men, jag är faktiskt på hyffsat bra humör idag (:
Det är bara 3 dagar kvar till lördag, tre dagar kvar till carros 18 årsdag!
åååh, vad jag längtar! Vi ska ha så kul älskling
Såg på Carros blogg att vi blir rätt många, så jävla roligt (:

Jajaja, ska fortsätta spåna lite på idéer till mitt projekt nu,
det känns rätt torrt och tomt i skallen för tillfället..
Men det kommer väl (;

Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0