Röksug, Idol & Elin Kling

Tjaah
Sitter här o tuggar frenetiskt på mitt tuggummi,
det är inte lätt att sluta röka. Det är rent ut sagt förjävligt!
Varje minut funderar jag på att gå ut o ta ett bloss
Det här kommer inte bli enkelt,
för jag är inte helt säker på att jag vill sluta.
Jag är orolig för att jag kommer sakna det..

Det är svårt för icke rökare att sätta sig in i den här situationen,
kan tänka mig att era tankar är ungefär såhär:
"hur fan kan man sakna cigg, det är bara skit"
Men ciggaretten har varit en del av mitt liv så pass länge,
den har varit med mig i allt jag gjort.

Det är vanan, tryggheten, (konstigt nog)
som kommer kännas konstigt att vara utan.
Vi får se hur det går, men jag har iallafall bestämt
att efter varje rökfritt dygn, så sparar jag undan 20 spänn.

Anyhow, så ser jag fram emot Idol ikväll,
älskar att se folk bjuda på sig själva och bara köra.
Jag tycker det är det mest fantastiska man kan göra.
Gå dit o kör bara. Heja er som gjort, gör, eller tänker göra det!



I år ska ju Elin Kling vara Idols stylist,
hon kommer säkrt göra skitbra ifrån sig.
Det ska bli kul att se (:

Puss på stjärtfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0