Söndag

Hallöj
Jag är såå sjukt seg idag, fattar inte varför :P
Igår drog Jag, Carro, Emilia & Lina till Alan en sväng för o kolla läget.
Men vi var nyktra o tråkiga så det sög ganska hårt (;
Av flera anledningar.. ^^

Men förövrigt var det mys, som alltid med mina härliga tjejer!
Vi kom hem till oss typ halv 3, sen snacka vi skit tills vi somna,
som vanligt med mig o carro, haha..
Vi har alltid så mycket att prata om så vi märker knappt hur trötta vi blir
Idag har vi tagit det lungt, käkat pizza o lyssnat musik
Carro har precis åkt hem o resten av familjen är i uppsala,
så jag har huset för mig själv med musik på hög volym
Ibland är livet bra jävla fantastiskt ;)

"groove, slam, work it back
filter that, baby bump that track"

Förövrigt så känner jag mig INTE färdig med sommaren :/
Vill ha mer sol, mer grillkvällar, mer sommarmys, åh!
Bilden är från min 19 årsdag

Men men, det finns ju trots allt lite att se fram emot nu på hösten,
Carro blir 18, Lillan blir 21 & Martina blir 20 :D
så det blir ju några bra partykvällar iallafall, wohoo
Jaja, jag har inte riktigt bestämt mig för vad som gäller ikväll,
Är överbjuden till Oscar på film o pizza kväll med han o Hampus,
o de vore verkligen huuur mysigt som helst,
men jag vet inte riktigt om jag har ork nog att åka iväg idag.
Jag känner mig verkligen som en zombie.
Får se hur jag gör helt enkelt (:

Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0