Söndag!

Hallojsan!
Kom hem från Petra för en stund sen,
och nu börjar bakfyllan ta sin plats, så är det jämt
jag mår asbra o e skitpigg när jag vaknar,
sen på eftermiddagen o kvällen mår jag som ett as (;

Men de va en kul kväll igår faktiskt,
alltid trevligt o träffa nya härliga människor
Vi kom hem till Petra strax efter halv 6 imorse (;
Efter rickars blev det två efterkrök som innebar, rödvin, vittvin o öl
Jag får helt enkelt bita ihop o sluta gnälla om min bakfylla,
skyll mig själv!

Jag orkar inte dra igenom hela kvällen här i bloggen,
för mitt söta lilla huvud mår inte så bra för tillfället
Men Carro kanske orkar dra kvällen på sin blogg, vi får se ;D
Orkar inte lägga upp alla bilder heller, höhö



Carro,
Jag älskar dig prinsessan!




Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHA prisnsessa, aaa skarrigaste bilderna ever!

<3333

2009-09-13 @ 17:38:45
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0