Torsdag igen!


Hellöööj
Shit vad veckorna går fort, de va väl nyss helg?
O imorgon är det fredag igen, fattar ingenting.
Nu har det gått 10 dagar sen min operation
Tog bort kompressen igår,
och såg att ett stygn har lossnat för tidigt,
så jag har ett litet jack strax under naveln, skithelvette!



Nu är jag inte jättesvullen längre,
den har lagt sig ganska mycket, så de e skönt iaf.
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara
mina känslor gentemot ärret.

Jag hatar det!
Folk får tycka att jag är dum i huvet om dom vill,
men det gör verkligen ont att veta
att jag ska gå på stranden nästa sommar med det där.
Det finns så mycket annat
som jag redan hatar på min kropp.

Det spelar ingen roll vad folk säger,
om att det bara kommer bli ett litet streck.
att ingen kommer bry sig eller tänka på det.
Jag kommer bry mig, jag kommer tänka på det.
Jävla skit!

Anyhow, så var jag i uppsala hela dagen igår,
Lillebror oppererade ljumsken.
Men han mår ganska bra nu så de e skönt (:

Puss på skinkan

Kommentarer
Postat av: Caroline

även om du inte orkar med såna här komentarer, så tycker jag att det har läkt jätte fint!



Och ingen har sagt att ärr är fina, för de är de inte. Jag har 100 st över hela min kropp, I know.

Men du har haft en skit snitsig kirurg (eller hur det stavas) Och det är jag otroligt glad över!



Sen vet du resten, de kommer inte vara så där skrikit resten utav livet. De tonar ner sig och blir brunt. I promise! <3

2009-09-03 @ 19:23:41
URL: http://carolinecameron.blogg.se/
Postat av: Caroline

brunt = hudfärgat.

2009-09-03 @ 19:25:56
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0