Torsdag!


Godmorgon!


Jag är nyduschad & nymatad denna härliga torsdag
Super mysigt väder!
Jag skulle verkligen behöva komma ut på en promenad,
så det ska jag försöka styra upp lite senare.
Sen i måndags så har jag rökt i princip en cigg om dagen,
förutom igår för då blev de nog två.
Jag röker 3 gånger på en cigg.
Jag känner mig sjukt duktig med tanke på hur mycket jag rökte innan,
men självklart skulle jag vilja sluta helt, rakt av och kunna säga
"Jag har inte rökt på en vecka"
Men jag tar det som det kommer, snart så är jag där (:


Sjukt gammal bild på mig o Emma,
2005 elr 2006 tror jag, de e första eller andra året i gymnasiet,
tror det lutar lite mer åt andra året, haha småbarn (;


anyhow, jag ska försöka ha en söka jobb helg,
skulle egentligen behöva åka iväg o läman ut cvn,
men det är lite bökigt när man inte har några pengar, haha
jag vill ju inte gärna åka dit för plankning och ta hem en fet böteslapp.
Så jag får helt enkelt, ringa och maila runt till olika företag.
Ska ge mig själv en spark i arslet

Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0