update

Tjenis
Idag är en dag med blandade känslor,
imorgon ska jag ju på återbesök, vilket innebär jobbig undersökning,
men jag försöker tänka som så att imorgon vid den här tiden,
så är jag hemma igen sedan länge och allt är över.

O andra sidan så är jag glad och taggad för kryssning,
Lillan, hennes mamma & hennes mammas kompis åsa ska åka nästa helg
Och jag ska följa med! (: Så himla skojsigt
Det blir Birka Paradise, från fredag till lördag,
så det lär ju festas vidare på lördagen sen, hoppas jag! wohoo

Tänkte bjuda på lite bilder från lördagen





Jaja, ska försöka att inte tänka på morgondagen,
har träning ikväll med jag kommer att bli lite sen till den,
eftersom att jag måste förbereda arslet till imorgon..

Nu ska jag gå å äta mina brända vofflor!
Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0