Freaky Friday!

Oj, nu var det dammigt här igen!

Men det har varit så sjukt mycket för mig att tänka på i veckan,
så många tuffa beslut att ta, ibland hatar jag att vara vuxen!
Men jag har nog iaf tagit rätt beslut, det känns så i dagsläget, magkänslan.
Flyttar till Västerås nästa vecka men jobbar kvar i Stockholm,
det blir jävligt kämpigt, men livet är aldrig enkelt.
Måste ge det en chans!

Förövrigt har det inte hänt så mycket, samma gamla vanliga.
Jag går upp, kilar till tåget, äter frukost, jobbar, åker hem, duschar och sover.
Blir lite tidigare mornar och längre resväg nu, men jag har fått dispans,
så jag får komma in på kontoret lite senare. Skönt det iaf!
Men det blir inte mycket fritid på veckodagarna.


Veckans nagel-tema blev fransk manikyr med svarta pajletter, tjusigt!

Ikväll blir det nog lungt faktiskt, jag har huvudvärk och ont i magen
och jag har ärligt talat ingen vidare lust att festa över huvud taget.
Jag blir ändå aldrig full längre, min kropp har slutat reagera på alkohol 
så det är bara en massa onödigt slöseri med pengar enligt min mening!



Men jag ska nog ha en lung o mysig kväll med mamma,
vi kanske tar en cider o ser en film. Känns helt rätt!

Nu måste jag ta en huvudvärkstablett tammefasen!
Gotta er i bildbomben nedan tillsvidare
Puss på baken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0