Fredag!

Freaky Friday, minst sagt!
Jobbet gick sådär, blev mycket administrativt,
gjorde klart två presentationer, och skickade typ hundrasjuttielva mail.
Nu är jag äntligen hemma efter några kaos moment.

Jag skulle ju ha åkt på kryssning efter jobbet, men när vi skulle ändra namn
så fick vi veta att det var 21 års gräns... Jävligt kul!
fyller om 3 månader exakt på dagen. Kryssning då? ;)

Så det var bara för mig att ta mig feta väska o sätta mig på pendeln hem,
självklart är det signalfel, mitt i rusningstrafik, så tåget gick till kungsängen..
Därifrån vart det ersättnings bussar men det tog typ ett år innan dom kom
så min älskade mamma kom o hämtade mig vid stationen <3


Iiiih hur mycket älskar ni mina naglar? ;)


Det blir väl en lugn helg, tror jag,
fåååår se om det dyker upp någe roligt!
Nu längtar jag efter thaimaten som är påväg hem till mig,
åååååh, gottgottgott. Sen råkar det vara så att
jag tog paus från min diet o köpte chips o dipp, mumms!
Två veckor kvar nu, sen händer det grejer.
Rooliiigt, hiihhi (:




Sååådärja, nu kom maten. GOTT!
Saknar mina fina vänner
PUSS


Kommentarer
Postat av: Fia

Kom på lagfesten då?:) saknar dig!

2010-04-17 @ 08:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0