Måndag!

Goderafton!
Just nu är jag farligt övertrött, jag känner för att hoppa från taket med ett paraply..
Kanske borde ta en varm och skön dusch o sen gå och lägga mig istället!
Det är så mycket att tänka på just nu, hundratrettielva beslut att fatta..

Just nu tänker jag på min kusin Emil som fick åka in till akuten med blingblingbilen idag,
bukspottskörtelinflammation, inte roligt. Så nu får han ligga inne tills det blir bra.
Tänker på dig Kusin, hoppas att det blir bättre snart!

Föööör övrigt så var det en bra dag för mig på jobbet idag,
två affärer, en innan lunch och en efter. Känns bra!

Bjuder på en bild på skönheterna Lina & Emilia idag



PUSS & GO'NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0