Pappa <3

Fredag!
Nu har vi precis kommit hem från lite äventyr i Västerås,
hittade ingenting på shoppingrundan,så nu har man sparat pengar! (:
Vi åkte förbi hemköp o köpte lite gottis, vattenmelon o nötter,
oså har vi hyrt film,det blev 2012 som pappa redan har sett
"den måste du se, den är så jävla bra! Vi åker och hyr den nu!"
Haha, jaja, den är säkert bra! Twilight går ikväll också o den har inte pappi sett,
så nu ska han också få se en jäkligt bra film! (;

Jag blir nog kvar här tills på söndag,så jävlaskönt här!
Om någon vill komma o joina mig på en krogruna imorgon så give me a call.
Meeen nu ska jag sätta mig o bajsa, vi åt en pizza innan vi åkte hem.
Den va helt sinnesjukt stor, min första och enda tanke var: "hur fan?!"


den fick inte ens plats på tallriken, o tallriken var stoooor


Jag åt lite mer än en fjärdedel och detvar som att äta en vanlig pizza

Nu är det jätte mysig eftermiddags sol på balkongen,
ska försöka få till någon bra bild innan den försvinner! (:
Nu tänker jag tillbaka på i somras när jag o Malin var här,
ska nog slänga upp en bildbomb med bilder från de helgerna!
Har massor här på Pappis dator nämligen, hihi (:


Gillar ni min nya päls förresten? Stekig som fan!

Näääeh nu är det balkongen och melon som gäller!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Ska oxå se 2012 ikväll. Vi kan ju höras o se vad vi tyckte om den sen. Puss min älskling!!

2010-04-02 @ 20:20:52
Postat av: Caroline

söööööööööööt! <3

2010-04-02 @ 21:00:01
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0