Premiär för buicken

Påskafton!
Det blev inte så mycket sömn inatt, låg mest o tänkte,
men jag känner mig konstigt nog ganska utvilad ändå, däckar väl vid 8 ikväll.
Jag och Pappa var ute och tog ett premiär åk för året med hans buick,
super härligt när solen värmde kinderna och bilen susade fram.



Nu ska vi laga lite mat, fläskfilé, potatis och sås.
Sen ska vi till min morbror Timo och äta lite med familjen,
vi ska träffas och minnas lille morfar, o tänka tillbaka.
Det känns bra, tror att jag behöver träffa alla!

Det blir nog inte så himla lätt att se alla ledsna
och inte veta hur man ska räcka till.
Men jag klarar det, jag är viking!



Nu ska jag gå och hjälpa min älskade Pappa i köket,
ta vara på varje dag, lev den som din sista.
Se till att inte ha någon ovän när du går och lägger dig på kvällen
man vet fan aldrig, när, var och hur nånting kan hända.
Och rätt som det är, så är det försent för ett "förlåt"

Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0