Torsdag

Go'kväll!
Idag är jag trött och kraftlös, noll energi kvar i kroppen,
men det kan inte hjälpas, måste fixa mamma fin inför morgondagen.
Ögonbryn o naglar ska fixas minsann, hihi (:

Riktigt dryg dag på jobbet, ringde hur mycket som helst men ingen svarade,
det tar verkligen på krafterna för man blir så frustrerad!!

Men men, ledig imorgon, men jag ska jobba lite hemmifrån på morgonen,
halv tio har jag ett inplanerat samtal som jag håller tummarna för (:
Sen åker vi nog mot Västerås runt 11 halv 12 skulle jag tro,
men nu ska jag ut och förpesta luften,
sen är det dags att attakera mammas ögonbryn,
mahahhahaha

Bjuder på minnes bilder på morfis idag,
imorgon begravs du älskade gubbe.









Puss & Godnatt
imorgon blir det Västerås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0