Torsdag

Go'kväll!
På order från Carro uppdaterar jag nu bloggen,
hon ville inte läsa dammiga inlägg, å jag vill ju inte riksera att göra
sötnosen ännu mer förkyld än vad hon redan är (:

Sitter o lyssnar på en jätte mysig låt
Tim McGraw & Faith Hill - It's your love

Har precis sytt lite o nu måste jag fan packa lilla resväskan,
det luktar kryssning imorgon efter jobbet! YES!
Hoppas att det inte blir spöregn och storm bara.. uscha
Förövrigt är det bra, lite trött bara så nu blir det snabbpackning o sängen!
Vore så himla skönt att verkligen sova läääänge inatt..
Sa försöka packa på 20 min (:

Bjuder på en personlig favorit låt tills vi hörs igen



Puss på Stjärten!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh mysigt inlägg:) Ha det bäst hjärtat!

2010-04-15 @ 20:34:18
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0