update

Helloj!
Sitter o proppar i mig lite vindruvor nu innan vi börjar igen,
käkade viktväktar soppa idag igen o det gör fasen ingen skillnad med hunger,
man är lika hungrig när man slickat skålen ren som man var när soppan stod i micron.
Meeen då är det ju toppen att man kan kila iväg till konsum o köpa druvor.
Så nu ska jag äta mig mätt på nyttigt tilltugg, min diet kommer bli tuff!
Efter jobbet ska jag hem till Lillan och tvätta lite o umgås,
och imorgon åker jag till Västerås efter jobbet (:

Kom på att jag har varit dålig med uppdateringar om jobbet,
det går bra, fick in en close här precis innan lunch på 4950 rikstaler
och mars månad blev jävligt bra, slutade på ca 139 500:-
Meeen nu är det back to work!
Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0