Västerås <3

Tjenare!
Sitter o lyssnar på radio och drömmer mig bort,
vilket underbart väder vi har idag!
Har suttit hela förmiddagen på Pappas balkong,
så underbart att känna hur solen bränner kinderna rosiga.
Det blir mat på spicy hot med pappa om ett tag,
sen ska jag åka en sväng tillmin moster o träffa släkten,
o sen blir det nog full fart hem mot Bålsta igen.. kul -.-
Meeen, det är bara att bita ihop, snart så ;)


haha helt osminkad (:

Förövrigt är det fantastiskt bra,
såfort jag kommer till västerås så är det som om
alla spärrar släpper och jag äntligen kan andas.
Den annars återkommande stressen är som bortblåst,
och jag kan äntligen slappna av ordentligt.
Detär så förbannat härligt & jag vill inte hem!



Nu ringde pappsen, THAIMAT!
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0