Onsdag!


Ooooj, här var det dammigt!

Jaja, man kan inte ha tid med allt (:
Det har blivit rätt sent innan man kommit hem de senaste dagarna,
på grund av sl o de förbannade signalfelet då vill säga ..
Meen det har inte hänt så mycket nytt sen jag skrev faktiskt,
samma gammla vardagsvanor, jobb, mat, dusch, sängen

O ibland hinner jag sitta o knappra lite på datorn också!

Bjuder på bilder ifrån utekvällen med blondinerna 






Inga close idag, jävligt seg dag faktiskt..
har bara pratat med gammla klimakteriekossor.
Meeeen det är sånt man får ta helt enkelt (:

Kom förresten att tänka på en sak idag,
Jävlar vad dyrt det är att vara sjuk!

Inte nog med att man ligger hemma o snorar i sängen,
o måste till apoteket för att köpa nässpray o halspastiller..
Man får tusentals kronor i avdrag på lönelappen också!

Meeen det är bara att bita i det sura äpplet och äta mer c-vitamin!

Nu ska jag sätta lite vatten på kokning tills Emma kommer förbi,
sen ska jag plåga mamma med att renovera hennes ögonbryn.
Sen blir det bums i sängen o låta john blund göra sitt,
sista arbetsdagen på veckan för mig imorgon,
vilket betyder ÖS som faaaan!!

Puss på Skinkorna och lite mitt emellan

(nu tänker carro o lillan "eeuuw") 
puss på er, saknar oss!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Snyggingar! Hahaha, jag saknar också oss!!

Uscha för oss som är sjukisar, jävla skit.. Vill bara träna :/ PUSSS

2010-04-21 @ 23:05:43
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0