Above The Timberline

Jag är fortfarande sjuk, men det kännslite bättre.
Jag har ingen huvudvärk idag och halsen känns inte lika jävlig.
Tror att min överkonsumtion av te har varit jäkligt bra!
Eftersom att jag är på bättringsvägen så tänker jag ta mig iväg till jobbet imorgon,
om jag tar det lite lungt o sansat så ska det nog gå bra (:

Jag har klickat hem lite nytt, kände att jag behövde det.
Så nu välkommnar jag hösten med bl.a. ny mössa, ny halsduk och nya skor!



Allt detta är påväg hem till mig nu, iiih.
Hoppas att det hinner komma till helgen för då kanske
jag kan ha klänningen på släktträffen på lördag!
Om det inte blir för party förstårs..
Man kanske har lite mer avslappnade kläder
på såna tillställningar? Eller?!

Jaja vi fårväl se hur det blir med det helt enkelt (:

Nu ska jag tvätta lite och städa,
o sen blir det en lång och varm dusch.
Det bästa som finns när man är lite sjuk är att ta en lång dusch,
för man känner sig alltid lite bättre och lite fräschare efteråt.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0