Change Of Heart



Idag
har jag slipat o gradat ute i den större delen av verkstaden,
det är alltid kul att lära sig lite nya, mer avancerade saker.
Nästa vecka ska jag förmodligen lära mig att bocka, läskigt!

Jag fick ett jobberbjudande via telefonen idag också,
men jag tackade självklart nej eftersom jag har ett heltidsjobb jag trivs med.
O jag vet inte riktigt vad det var för jobb hon erbjöd heller,
hörde lite dåligt med allt ljud runt omkring.

När jag kom hem från jobbet så ställde jag mig på Orbitreken en halvtimma,
sen körde jag lite styrka på vardagsrums golvet. Orkade inte ta mig ut o springa idag.
Jag har en liten depp dag idag, såhär på fredagen, toppen.

Anyhow, ska kolla om det går nå bra på tv.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0