Friday's here again!

Goddag!
Jag är typ asglad, skitlycklig, uppe i det blå, just nu.
Skickade mess till chefen på kopparn för attdubbekolla att jag börjar jobba på måndag.
Men icke, jag börjar den 16e!! Iiiiiih!! :D
Alltså, en hel vecka till ledigt!! Yes, yes, yes, yes, yes!
Nu börjar ju solen hitta tillbaka också,
så det kan ju inte bli mycket bättre!



Så om allt går som planerat så kommer Lina hit på tisdag,
så ska vi gå ut o äta o ha lite mysigt på onsdag.
O om jag får som jag vill så kommer Carolinisen också!

Men nu ska jag kleta på lite mascara,
för sen ska jag o Pappa prova en till Thai restaurang; Hot Chili.
M m mmm, magen skriker redan!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0