HomeIsWhereTheHeartIs

Shuuuze!
Ikväll åker jag hem till Västerås igen,
får se om det blir något mer Bålsta innan jobbet börjar igen.
Det kanske blir grönan med Emma på fredag.

Jag har iallafall haft en kanon semester med familj o vänner,
tre dagars kryssning, födelsedag, roadtrip, utgång, iflyttningsfest osv.
Nu hoppas jag bara på att det blir lite bättre väder
så att man kan styra upp lite kräftskivor! (:


Har haft en underbar sommar med min vackra syster

Nu är jag jävligt sugen på thai-mat!
Puss på Stjärten


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna Lund är rätt så kul. =)

2010-08-03 @ 12:13:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Lina

Har haft underbart med dig <3

2010-08-06 @ 13:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0