I like my sugar sweet

Go'kväll
Jag är trött som ett as, det tar på krafterna att vara tillbaka på jobbet.
Idag har jag haft huvudvärk hela dagen, förmodligen för att jag har sovit dåligt.
Men de finns de som har detvärre. Jag har åtminstone ett jobb jag trivs med (:
Å idag fick jag veta att jag blir kvar där, åtminstone till december,
beror lite på om jag ska börja plugga eller ej efter jul.

Men det känns sjukt bra att veta att man har ett ordentligt jobb.
Det är jag fan värd efter min otur med alla tidigare jobb!

Anyhow, det blir Bålsta i helgen.
Jag o mamma ska skåla lite för mig, o så är det ju håbo festdag.
Får se om jag åker hem på lördag eller på söndag (:


Suddig bild från min inlinestur förra veckan

Idag har jag iaf varit ute och sprungit min runda,
Evelina ville också svettas lite så hon haka på.

Jag känner mig sjukt taggad på att börja ta hand om mig själv,
uppdrag bättre självförtroende! vi får se hur det går
Egentligen handlar det inte om utseendet, det sitter i huvet.
Men det är svårare att ändra det som finns innanför pannbenet,
än att ändra storleken på kroppen och tyngden på vågen.

Men jaja, nu ska jag föna håret o ta en kopp te.
Sen blir det nog sängen för min del!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0