I run to you

Jag har precis slängt i mig en skål med müsli,
det var i princip vad som fanns hemma,
känns som att jag måste handla!

Tänkte bjuda på lite bilder från jobbet idag för er som undrat vad jag gör,
det är så sjukt svårt att förklara, men med lite bilder kanske det blir tydligare.


Asful bild på mig men jag bjuder på den ändå, för sån är jag.


Cecilia sommarjobbade sista veckan denna vecka


Rast! Solen kikar alltid fram när vi har rast (:

Det här är bara ett exempel på alla olika saker vi gör.
Dessa kallas för grodlår.


Först tejpar man insidan på paren så att kopparn inte nuddar varandra,
fördå blir det kortslutning. Efter tejpningen så drar man på krympslang på alla paren.



Sen limmar man dit ett mellanlägg i glasfiber på ena sidan.


Sen sätter man dom i den här ställningen och låter dom torka.


Sen krymper man slangen med varmluftspistolen, sjukt kul!


Sen måste man pressa hörnen så att slangen följer plåten ordentligt.


När man har gjort det ser dom ut sådär.


Sen renskär man så att slangen inte är för lång,

Sen packar man dom i bubbelplats och märker med dagens datum
och produktnummer. (:

Jag har iallafall packat klart en väska nu
och pappa börjar jobba klockan 4 så jag åker ner med honom sen.
tåget gåt 15.53 sen hämtar mamma mig på stationen i Bålsta (:

Yeeey, ses där!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0