Lördag

Go'kväll!
Idag har det varit kalasväder så det blev mycket sol och bad.
Jag, Marica, Lotta och lilla Emilia åkte till lögarängsbadet o hängde där,
sjukt härligt att plaska lite i vattnet. Det behövdes!

Sen åkte vi hem, åt grillat och slöade framför en film.
Sen kom pappsen o hämta mig o mackan så övningskörde vi lite (:
Å nu tror jag att detär dags för sängen tammefan.
Sista dagen på semestern imorgon.. Ångest?







Nu ska jag läsa färdigt senaste boken av Sophie Kinsella,
sen ska jag sova så jag orkar upp o jogga imorrnbitti.
För om det är fint väder vill jag sola på förmiddagen o sen kommer mamma till Västerås,
så jag ska väl försöka umgås med henne lite också (:
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0