The pursuit of hapyness

Hellöj!
Fyfan vad jag hatar söndagar. Deppdag!
Anyhow, förrutom alla hundratusen såliga tankar som snurrar runt i skallen
så har det faktiskt varit en mysig dag hittils. Gick upp o sprang stjärten av mig imorse,
svettades som en grek och kunde knappt andas när jag kom hem.

Sen duschade jag och mötte därefter upp mamma och Pia utanför,
sen blev det en sväng till IKEA. Älskar att gå runt där!

Anyhow, sen har vi slöat framför tvn hos pia och nu har vi beställt mat.
För min del blir det en ost & skink sallad, mumms!

Sen blir det nog sallad till matlåda imorgon,
för imorrn börjar vardagen igen. Blää.

Tänk om man skulle få betalt för att shoppa och fika, fyfan vad underbart!
Snacka om att jag skulle klara av jobbet utan problem och utan huvudvärk. möhö

Meeeeeeen iaf, nu ska jag kila över till Pia igen, sallad och film väntar.
Källan till lycka går klockan 8 på 8:an. GRYM film!

Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0