Today I'm gonna love my enemies

Shiiizee vilken löprunda det blev idag, det måste bero på all ny musik på mp3n (;
När man springer till musik som triggar så blir stegen fakstisk lite lättare.
Men jag ska inte utelämna att jag knappt kunde andas när jag kom hem,
det var som att andas ur ett minimalt sugrör, haha.

Det värsta med motion är att det tar 3 år att sluta svettas när man stannar.
Jag hinner ju dejta, knulla, föda barn och dö innan svetten slutar rinna..

Men det blir nog bättre om några veckor när konditionen hinner ikapp,
just nu så stannar den och vilar efter ca två minuter. Slöjävel.


Jag och älskade Emanuel för ett tag sen

Jag ska strax hoppa in i duschen, sen ska jag packa lite och fixa naglarna.
Har inte haft lack på över en vecka och de börjar bli sköra nu.
Så det måste jag styra upp! (:

Imorgon slutar jag ju kvart i ett, som vanligt på fredagar,
efter det ska jag hem, äta något o sne ta bussen till stationen.
Sen blir det tåg till Bålsta och där spenderas min helg.

Nu måste jag kissa innan jag sprängs!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0