Not a moment to soon

Sjukt förkyld... komik. "sjukt förkyld" hahaha!
Iallafall.. så är jag typ sjuk, faktiskt. Nyser och snorar hela tiden
och bihålorna värker, som vanligt. Dessutom kliar det i halsen.
Men jag har iaf shottat Kan Jang imorse och jag tänkte precis ta en till.
Men nu måste jag vara beredd med en jorgubbe att stoppa i käften direkt efteråt,
för satan vad äckligt det är! Usch, usch, usch.

Anyhow, jag har bara degat i soffan med massa film och bok idag,
jag har noll energi och noll humör så det passar sig utmärkt.
Utöver lite pastasallad så har jag ätit jordgubbar och vaniljglass idag,
jag kände för att unna mig lite onyttigt efter dessa duktiga veckor.
Det var riktigt gott och jorgubbarna var helt perfekta.


just denna gubbe kan ha varit den godaste jag någonsin ätit



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0