Tisdag!

Godnatt!
Jag och Pappa har haft en toppendag idag,
imorse åt vi en riktig brakfrukost o tog de lungt.
Sen åkte vi över till Lotta som fyllde år, (30 år vare va?) höhö
Sen åkte vi o käkade Thai-mat och snacka massa skit.
Pappa ska försöka visa mig alla thaiställen här i Västerås så att jag kan hitta en favorit.
Idag blev det iaf Thai Fastfood & Take Away, eller va fasen det hette.
God mat, men ingenting i jämförelse med Mae thai i Bålsta!





Anyhow, efter det åkte vi hem o dega en sväng, sen blev det bio.
Vi såg Inception, eftersom att den har fått så bra kritik.
Och, okej.. Effekterna och miljöerna som har skapats i filmen är helt otroliga,
men bortsett från det så var den faktiskt ingen höjdare.
Förrutom slutet då förstårs, det ägde!

Men absolut en sevärd film,
jag hade dock hellre väntat och hyrt den för 20 spänn
än att betala över hundringen för att se den på bio.
Men det var en mysig sak att göra med Pappa,
så det var absolut värt det ändå!

Nu ska jag sussa lite!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0